کارخانه نوآوری و شتاب افزای دیهیم برگزار می کند

فناوری‌های نوین همچون اینترنت و گوشی‌‌های همراه تحولاتی را ایجاد کردند و وارد زندگی همه ما شدند و تاثیراتی چنان عمیقی بر رفتار ما گذاشتند که شیوه زندگی مان را با پیش از آن، متمایز کرده است. از فناوری هایی...

کارخانه نوآوری و شتاب افزای دیهیم برگزار می کند:
فناوری‌های نوین همچون اینترنت و گوشی‌‌های همراه تحولاتی را ایجاد کردند و وارد زندگی همه ما شدند و تاثیراتی چنان عمیقی بر رفتار ما گذاشتند که شیوه زندگی مان را با پیش از آن، متمایز کرده است. از فناوری هایی که مانند اینترنت، قرار است در چند سال آتی، زندگی و کسب و کارهای ما را دستخوش تغییر کنند، بلاکچین است. از این رو کارخانه نوآوری دیهیم در ساختار وظیفه‌ای خود آموزش و تربیت افرادی که جویای ورود به این بازار هستند را مورد هدف قرار داده است و سعی کرده است در این رویداد با اساتید و مهمانان تخصصی این حوزه چه در قسمت  تصمیم گیری‌های کلان کشوری و چه افرادی که بسیار در این حوزه سود و زیان کرده‌اند را دعوت کرده تا در یک رویداد حضوری به ارائه راهکارها و آموزش‌های مناسب افراد جویای دانش رمز ارز بپردازند.
این رویداد برای افراد جویای ورود به بازار رمزهای ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی با کد تخفیف  20 درصد ictc می توانند ثبت نام کنند.
زمان برگزاری: رویداد در دو روز 24 دی ماه و 1 بهمن ماه 1400 از ساعت 9 الی 16
لینک ثبت نام رویداد: https://vision.techfac.ir/cryptocurrency/
کلمات کلیدی
//isti.ir/ZBUs