با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود

نخستین مدرسه فریلنسری در کشور با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و همکاری کارگروه رصد و ترویج اقتصاد دیجیتال و دانشگاه علم و فرهنگ راه‌اندازی می‌شود.

در راستای اهداف کارگروه رصد و ترویج ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال نخستین مدرسه فریلنسری کشور با شعار «تجربه دنیایی متفاوت با توسعه اکوسیستم فریلنسری ایران»  راه اندازی خواهد شد.  این مدرسه که با مشارکت دانشگاه علم و فرهنگ و حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال طراحی شده است در پی گسترش اشتغال جوانان در عصر دیجیتال با رویکرد آینده مشاغل،  ترویج فرهنگ فریلنسری، توانمندسازی فریلنسرها و توسعه اکوسیستم فریلنسری خواهد بود.

به گفته طاها ذی قیمت دبیر کارگروه رصد و ترویج ستاد "در این مدرسه خدمات متنوع نرم افزاری و سخت افزاری به مدرسین، کارفرمایان، فریلنسرها و پلتفرم‌ها ارائه بخواهد شد. همچنین اولین رویداد تخصصی فریلنسری در کشور نیز قرار است توسط دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دیجیتال ریاست‌جمهوری ۸ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار شود و جزئیات آن به‌زودی اعلام خواهد شد."

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZW8x