با حمايت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی اين معاونت صورت مي‌گيرد؛

فرصت حمايت از شركت‌هاي فناور و دانش‌بنيان در دهمين نمايشگاه معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري كشور

با حمايت ويژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی اين معاونت، از شركت‌هاي فناور و دانش‌بنيان در دهمين نمايشگاه معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري كشور حمايت مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي ستاد توسعه فناوري اطلاعات، ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، دهمين نمايشگاه معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري كشور (Kiah Invex 2018) با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بورس، امور بانکی، بیمه و خصوصی‌سازی و حمايت از شركت‌هاي خلاق،‌ فناور و دانش‌بنيان از 30 مهر تا 3 آبان ماه 1397 در جزيره كيش برگزارمي‌شود.

شايان ذكر است با اقدامات و تمهيدات اتخاذ شده، فضاي مناسبي جهت حضور شركت‌هاي فناور به منظور معرفي طرح‌هاي دانش‌بنيان با قابليت سرمايه‌گذاري اختصاص يافته است.

گفتني است در اين نمايشگاه شركت‌هاي بزرگ سرمايه‌گذاري ملي و بين‌المللي از جمله بانك‌ها و بنگاه‌هاي بزرگ اقتصادي حضور خواهند يافت و فرصت مغتنمي به منظور تعامل هرچه بيشتر صاحبان طرح‌ها و ايده‌هاي دانش‌بنيان و سرمايه‌گذاران به وجود خواهد آمد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در جهت حمایت از اکوسیستم استارت‌آپی و دانش بنیان در پاویون خود با ارائه تسهیلاتی، حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها را تسهیل نموده و  تنها در بخشی از آن با حمایت‌های خود هزینه حضور استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان را تا حد زیادی کاهش داده است.

همچنين ستاد توسعه فناوري اطلاعات، ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري نيز اقداماتي را به منظور حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان جهت حضور در اين نمايشگاه به كار گرفته است.

در این رویداد ۴ روزه، ضمن اختصاص غرفه‌ها و کانتر‌هایی به استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، چندین برنامه جانبی از جمله رویداد استارت‌آپ دمو (ارائه استارت‌آپ‌ها به سرمایه گذاران) برگزار می‌شود.

علاقمندان به حضور در این پاویون، از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان گرفته تا شتابدهنده‌ها و صندوق‌های خطر پذیر و پارک‌های علم و فناوری و دیگر اعضا و شرکت‌های خدمات دهنده به اکوسیستم استارت‌آپی و دانش بنیان می‌توانمند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اينترنتي http://www.kishinvex.ir مراجعه كنند.

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZYJh