فراخوان طراحی لوگوی ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی

ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهت طراحی لوگوی خود اقدام به فراخوان عمومی نموده است.

بدینوسیله به استحضار می رساند، ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهت طراحی لوگوی خود اقدام به فراخوان عمومی نموده است. لذا از کلیه اساتید، طراحان، هنرمندان حوزه گرافیک، هنرجویان و سایر علاقمندان دعوت می نماید طرح پیشنهادی خود را به همراه فایل تکمیل شده مشخصات فردی تا پایان مهرماه با رعایت ویژگی ها و توضیحات به شرح ذیل  به صورت فایل الکترونیکی و با فرمت JPG و PNG و با کیفیت معادل 300 DPI به آدرس ایمیل itgroup@isti.ir ارسال نمایند. به بهترین طرح ارسالی و انتخابی توسط ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

مشخصات طرح :

1.      طرح باید با حوزه فعالیت اصلی ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی تطابق داشته باشد.

2.      ارائه توضیحات در خصوص لوگو و شناسنامه هر عنصر آن الزامی است.

3.      رعایت اصل سادگی، زیبایی و پویایی الزامی است.

4.      طرح باید قابل استفاده در ابعاد کوچک و بزرگ و همچنین فرمت های چاپی و دیجیتالی رنگی و تک رنگ داشته باشد.

5.      طرح باید قابلیت استفاده در مجامع و ارتباطات بین المللی را داشته باشد.

6.      طرح می تواند به صورت تصویری و یا نوشتاری و یا ترکیبی باشد.

7.      عدم شباهت و یا اشاره مستقیم و غیر مستقیم به لوگوهای ثبت شده سایر سازمان های داخلی و خارجی الزامی است در صورت عدم رعایت این اصل، طرح ارسالی از فراخوان حذف شده و کلیه مسئولیت قانونی و حقوقی ناشی از آن بر عهده شرکت کننده در فراخوان خواهد بود.

8.      حق رد کلیه طرح های ارسالی و یا قبول و استفاده مادی و معنوی از طرح منتخب، توسط ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محفوظ بوده و ستاد مجاز به ویرایش و یا اصلاح آن می باشد.

9.      استفاده از نمادها و المان های مناسب ایرانی، اسلامی و مرتبط با حوزه فناوری های دیجیتال در طرح ارسالی اسلامی بلامانع است.

10.  ستاد به عنوان بهره بردار حق استفاده از تمام طرح های ارائه شده در فراخوان را در تمام رویدادها و کارگاه ها مرتبط با حوزه فعالیت خود را دارا است.

11.  هر فرد و یا شرکت مجاز به ارسال حداکثر 3 طرح برای شرکت در فراخوان می باشد.

12.  پیوست نمودن فرم مشخصات فردی در ایمیل ارسالی ضروری می باشد.

مهلت ارسال آثار:

30 مهر 98

 

 

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/Zgz2