لیست اخبار صفحه :17
ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان شرکت های دانش بنیان و فناور حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت توانمندی های خود را ارائه می دهند

شرکت های دانش بنیان و فناور حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت توانمندی های خود را ارائه می دهند

دومین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات و حراست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ایران با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه برگزار خواهد شد.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان کرونا 600 مجموعه آنلاین را فعال کرد

کرونا 600 مجموعه آنلاین را فعال کرد

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آغازین روزهای شیوع کرونا در کشور دست به کار شد تا پاسخی برای تامین نیازهای روزانه مردم بیابد. نیازهایی که پیش از این به صورت حضوری تامین می‌شد؛ اما خطرات واگیری کرونا ارائه آنها را به شکل آنلاین و مجازی تغییر داد.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان 180 خدمت در پویش کرونا پلاس به شرکت ها ارائه شد

180 خدمت در پویش کرونا پلاس به شرکت ها ارائه شد

روزهای آغازین شیوع کرونا بود که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد کرد با تمام ظرفیت های دانش بنیانی برای تامین نیازهای مردم پا به میدان مقابله با این بیماری بگذارد. راه اندازی پویش کرونا پلاس نتیجه همین تصمیم بود کاری که به ارائه 180 خدمت رسیده است.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان تولد یک مرکز نوآوری؛ کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم گشایش یافت

تولد یک مرکز نوآوری؛ کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم گشایش یافت

«کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم» با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گشایش یافت. مکانی متروک و بدون استفاده که اکنون به مرکزی برای پرورش ایده‌ها تبدیل شده است تا با فعالیت حدود 50 شرکت دانش‌بنیان در فاز نخست آن اقدامات فناورانه شتاب گیرد.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان خلق دنيايی نوين

خلق دنيايی نوين

اقتصاد دیجیتال یکی از مفاهیمی است که به دلیل توسعه زیرساخت‌های دیجیتال در کشورهای مختلف از یک سو و افزایش قابل توجه حجم داده‌ها در عصر اطلاعات از سوی دیگر، توانسته توجه بسیاری از فعالان اقتصادی و سیاست‌گذاران را به خود جلب کند.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان با اقتصاد دیجیتال از درآمدهای نفتی فاصله بگیریم

با اقتصاد دیجیتال از درآمدهای نفتی فاصله بگیریم

به زعم برخی فعالان اقتصادی، کاهش وابستگی کشور از درآمدهای نفتی با توسعه اقتصاد دیجیتال امکانپذیر است. اقتصادی که پیش‌بینی می‌شود تا یک دهه دیگر 20 درصد از اقتصاد جهانی را از آن خود کند. ایران هم که کشوری با اقتصاد سنتی و نفتی است باید با سرعت بیشتری در مسیر دیجیتالی کردن اقتصاد خود گام بردارد.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان خدمات‌رسانی به شرکت‌های خلاق| 24 تفاهم‌نامه همکاری امضاء شد

خدمات‌رسانی به شرکت‌های خلاق| 24 تفاهم‌نامه همکاری امضاء شد

برنامه حمایت از شرکت‌های خلاق، هم‌راستا با قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، در حال اجرا است. در این مسیر برای خدمات‌رسانی به شرکت‌های خلاق، با بیش از 10 سازمان، شرکت و ارگان دولتی و غیر‌دولتی، قراردادهای دو و چندجانبه منعقد شده است.

//isti.ir/XqJf