شکل‌گیری شرکت‌های خلاق شتاب می‌گیرد؛ افزایش سرمایه نوآوری‌های سازمانی

با حمایت معاونت علمی و فناوری رویداد «نوآوری در سه گام با الهام از درس‌های گری هامل» با هدف افزایش سرمایه نوآوری‌های سازمانی 5 مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

تمرکز اصلی این رویداد بر ارائه گام‌های موثر در داشتن سازمانی جسور و خلاق استوار است تا شرکت‌کنندگان با کمک این رویداد، سرمایه خلاقیت خود را ارتقاد دهند و به یک کنشگر قدرتمند نوآور تبدیل شوند.

وبینار نوآوری در سه گام با الهام از درس‌های گری هامل در حوزه‌هایی چون اهمیت نوآوری، نحوه تفکر تحول‌آفرین، نحوه مقابله با موانع و مشکلات پیش روی ایده‌‌های نوآورانه، تبدیل نوآوری به شایستگی، تامین تجهیزات الگوی مدیریت نوآوری و غیره برگزار می‌شود.

پژوهش‌های مختلف نشان می دهد که 79 درصد مدیران شرکت ها و سازمان‌ها، نوآوری را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمانی خود اعلام کرده‎اند. اما بیش از 90 آنها نیز اذعان کرده‌اند که سازمان‌های آنها عملکرد خوبی در حوزه نوآوری ندارند. اما امروز این مفهوم یکی از مهم‌ترین راه‌های توسعه سرمایه، حفظ مشتری و ماندگاری در بازار است.

با توجه به اهمیت این موضوع، رویداد نوآوری در سه گام با الهام از درس‌های گری هامل با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام  و اطلاعات بیشتر به آدرس https://service.inotec.aut.ac.ir/pay مراجعه و یا با واحد مدیریت و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر به شماره 64545822 تماس حاصل نمایند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZkUr