شرکت های دانش بنیان و فناور حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت توانمندی های خود را ارائه می دهند

دومین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات و حراست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ایران با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرایط جدید اقتصادی و تحریم‌های بین المللی در بخش نفت که در سطوح مختلف ایجاد شده است، به گونه‌ای است که تجدید نظر در کاربرد‌‌ فناوری‌های ملی و بومی را ضروری می‌سازد. یکی از مهمترین فناوری‌ها از لحاظ راهبردی و عملکردی و میزان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌باشد که به عنوان یک ابزار راهبردی کمک مؤثری برای مدیریت و برون رفت از چنین تحولاتی خواهد بود.

در سطح ملی فناوری اطلاعات به صورت پیوسته رشد و توسعه یافته و هم اکنون شرکت‌های توانمند پس از گذراندن مراحل مختلف رشد و توسعه برپایه دانش و توان فنی متخصصان داخلی قابلیت تامین نیازمندی‌های صنایع مختف کشور از جمله صنعت استراتژیک نفت را دارند. بر همین اساس و با توجه به تحول دائمی در خدمات و محصولات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین کاربردهای متفاوت این فناوری‌ها در بخش‌های مختلف صنعت نفت از جمله بخش‌ مهم حفاظت و حراست از زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های ملی و بین‌المللی انجام پذیرفته است، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و تولید کننده داخلی در حوزه‌های نرم افزاری و سخت افزارهای فناوری اطلاعات به مدیران و کارشناسان صنعت نفت و گاز و همچنین ایجاد شبکه‌های تبادل فناوری بین فعالان این صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

ازاین روی با تکیه بر تجربیات موفق دوره گذشته "دومین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات و حراست صنعت نفت و گاز ایران" با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای ارائه آخرین نوآوری ها، دستاوردها و محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور کشور به صنایع عظیم نفت و گاز منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در 7 الی 9 دی ماه 1399 برگزار خواهد شد.

متقاضیان حضور در این نمایشگاه می توانند به آدرس اینترنتی https://naftshow.ir/ و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 91071033-021 شرکت شتاب دهندگان بازار پارس ارتباط برقرار نمایند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZEBp