ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال حمایت میکند:

سوییچ های شبکه با طراحی و تولید بومی

افزایش روزافزون سرعت مخابره اطلاعات و هم‏چنین گستره‌ استفاده افراد از شبکه های کامپیوتری و اینترنت، اهمیت سوئیچ های شبکه به خصوص سوئیچینگ شبکه‌های مخابراتی را بیش ‌از پیش آشکار کرده است و لذا پرداختن به سوئیچ‌های لایه‌ 2 که از کاربردی‌ترین سیستم‌های سوئیچینگ محسوب می‌شوند اهمیت ویژه‌ای دارد.....

افزایش روزافزون سرعت مخابره اطلاعات و هم‏چنین گستره‌ استفاده افراد از شبکه های کامپیوتری و اینترنت، اهمیت سوئیچ های شبکه به خصوص سوئیچینگ شبکه‌های مخابراتی را بیش ‌از پیش آشکار کرده است و لذا پرداختن به سوئیچ‌های لایه‌ 2 که از کاربردی‌ترین سیستم‌های سوئیچینگ محسوب می‌شوند اهمیت ویژه‌ای دارد. 
با ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال تا انتهای این مقاله همراه باشید.
 
 

حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال از طراحی و ساخت سوئیچ های شبکه

کسب و کارهای کوچک و متوسط امروزی (SMB) از شبکه‌های خود انتظار عمل‏کرد بالاتری دارند. اتصالات بیشتر برای پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی متنوع، اختلالات شبکه کمتر، مدیریت آسان‌تر و درجه بالاتری از امنیت شبکه از جمله این انتظارات است.
با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال، توانمندسازی "طراحی و ساخت سوئیچ کاملا مدیریت شده اترنت با 48 واسط اترنت گیگابیت الکتریکی و 4 واسط 10  گیگابیت نوری" با موفقیت انجام شد.
این سوئیچ لایه دو با کارایی بالا و هوشمند، با قابلیت اطمینان و امنیت بالا، با هدف برآورده کردن انتظارات بیان شده طراحی، ساخته و عرضه شده است. 
 
 

ویژگی های سوئیچ های شبکه با طراحی و تولید بومی

  • این محصول دانش بنیان بومی برای استفاده در شبکه‏ های محلی سازمانی و حرفه‏ ای طراحی شده است و طیف گسترده ‏ای از پروتکل ‏های استاندارد برای نیازهای خدمات سازمانی با تمرکز بر لایه دو شبکه را پشتیبانی می‏کند.
  • سوئیچ های شبکه قادر به سرویس دهی از طریق 48 واسط الکتریکی GE و 4 واسط تجمیع ‏کننده نوری 10GE با ظرفیت سوئیچینگ  176 Gbpsدر آن واحد است.
  • این سوئیچ‏ ها به خاطر تعداد واسط‏ های زیاد و ظرفیت بالا قابلیت ایجاد اتصال بین چندین نود را دارا هستند و این قابلیت، محصول را برای استفاده در لایه دست‏رسی و حتی هسته شبکه مورد توجه قرار داده است. 
  • سوئیچ‏ های 48 پورت می‏ توانند در شبکه‏ های مختلف از جمله کسب‏ وکارهای کوچک و متوسط، مناطق عمومی، مدارس و بیمارستان ‏ها و غیره با کاربری‏ های متفاوت مورد استفاده قرار گیرند. 
  • این سوئیچ ها به دلیل کارایی زیاد و ویژگی‏ های مدیریتی مطلوب در کاربری‏ های LAN برای استفاده در لایه دسترسی مناسب هستند. 
  • این محصول برای شبکه‏ های کوچک و متوسط، با دارا بودن واسط‏ های تجمیعی 10Gbps - که در صورت استفاده از ویژگی تجمیع واسط ‏ها در مجموع به 40Gbps می‏رسد - حتی می‏تواند در لایه هسته شبکه مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت ‏های مدیریتی تعبیه شده در این تجهیز نظارت و پیکربندی سوئیچ را برای کاربران مختلف تسهیل می‏ کند.
  • این سوئیچ امکانات مناسبی را جهت انتقال سیگنال های ترافیک اترنت (Ethernet) بر روی شبکه‌های نوری و الکتریکی فراهم می سازد. واسط‌‌های نوری سیستم از نوع SFP+ بوده و بسته به نیاز شبکه، می‌توان ماژول‌های نوری با طول‌موج ها و توان‌ های متنوعی را در سیستم قرار داد.
 
کلام آخر
ما این نوشته را به سوئیچ های شبکه با طراحی و تولید بومی و ویژگی های آن اختصاص دادیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. منتظر شنیدن نظرات شما در این رابطه هستیم. 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zwwy