وضعیت سرمایه گذاری در دنیا:

سرمایه گذاریهای ریسک پذیر در جهت تقویت کسب و کارهای ICT در کوالالامپور

تأمین مالی در سرمایه گذاری ریسک پذیر (VC) فرصتی است تا قدرت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و اقتصاد مبتنی بر دانش در کشور را افزایش دهد.

تأمین مالی در سرمایه گذاریهای ریسک پذیر(VC)  فرصتی است تا قدرت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)  و اقتصاد مبتنی بر دانش در کشور را افزایش دهد.

شورای اقدامات اقتصادی ملی(NEAC) و موسسه استراتژیک و رهبری آسیا(ASLI) با تأیید دولت کوالالامپور در مورد پیشرفت، صندوق سرمایه گذاری(VC) در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرمایه گذاری  را در کوالالامپور سازماندهی میکند.

کارولین چونگ، در یک سخنرانی در کنفرانسی در این ارتباط بیان کرد: بسیاری از شرکت های مبتنی برICT تا پیش از این با ایده سرمایه گذاری خارجی احساس خوبی نداشتند.

وی معتقد است آنها اکنون باید بدانند که با ایجادVC به عنوان یکی از سهامداران متعهد موجب  رشد و موفقیت به همراه اشتراک گذاری مهارت ها و تخصص در شرکتها خواهند بود. علاوه بر این VC  به وثیقه نیاز ندارد و ساخت آن منبع ایده آلی در جهت تامین مالی کسب و کار مبتنی"ICTاست.

این انجمن در میان دیگران، پیشرفت و دستاوردهای بزرگترین کوریدیورهای چندرسانه ای را ارزیابی میکند و فرصت ها را در کسب و کارهای  ICT و سرمایه گذاری برای تشکیلvc  را تشخیص میدهد.

انتظار می رود که این انجمن ایده های جدید کسب و کار را توسعه دهد و از مزایای تغییر شرایط با توسعه فعالیت های کارآفرینی استفاده کند.

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/Z59e