رویدادی بین‌المللی برگزار می‌شود تا نقش اینترنت اشیا در مدیریت شهرهای پایدار هوشمند گسترش یابد

رویدادی بین‌المللی با هدف گسترش مفهوم اینترنت اشیا برگزار می‌شود تا فعالان این عرصه با کاربردهای آن در پایداری شهرهای هوشمند آشنا شوند.

رویداد بین‌المللی «توسعه راهکارهای اینترنت اشیا، کلان داده و بلاک‌چین در شهرهای پایدار هوشمند» برگزار می‌شود. آشنایی فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه با نقش اینترنت اشیا در پیاده‌سازی و مدیریت شهرهای پایدار هوشمند و توسعه این فناوری کاربردی هدف اصلی این برگزاری این رویداد است.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از حامیان برگزاری این رویداد آنلاین و بین‌المللی است که بر موضوعاتی چون «معرفی مفاهیم اینترنت اشیا»، «شناخت اجزای اصلی آن»، «معرفی ارکان این مفهوم فناورانه» و همچنین «پیاده‌سازی راهکارهای مبتنی بر بلاک‌چین و کلان داده در حوزه شهرهای پایدار هوشمند» تمرکز دارد.

در این دوره 12 روزه نمونه‌هایی از پیاده‌سازی‌های موفق شهرهای پایدار هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا و فناوری‌های مرتبط نیز ارائه خواهد شد. علاقه‌مندان تا فروردین‌ماه سال آینده برای ثبت‌نام فرصت دارند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سایت ITU (پرداخت ارزی)  و یا به آدرس سایت ایوند (پرداخت ریالی)مراجعه کنند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZPWq