دومین جلسه کمیته سلامت دیجیتال و کشاورزی هوشمندبرگزار شد.

دومین جلسه کمیته سلامت دیجیتال و کشاورزی هوشمند با محوریت کشاورزی هوشمند برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومي ستاد توسعه فناوري‌هاي حوزه اقتصاد ديجيتال و هوشمندسازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، دومین جلسه کمیته سلامت دیجیتال و کشاورزی هوشمند با حضور اعضای کارگروه از وزارت خانه های جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت و سایر سازمانهای ذیربط و متخصصان مربوطه در این حوزه در روزچهار شنبه مورخ 13/6/98 تشکیل جلسه شد. آقای دکترسجاد مروجی ریاست کمیته سلامت دیجیتال و کشاورزی هوشمند را برعهده داشتند و در این جلسه از نمایندگان وزارت خانه ها و سازمانهای مربوطه حضور داشتند.

 اعضای کمیته سلامت دیجیتال و کشاورزی هوشمند متشکل از وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی، معاونت های باغبانی، زراعت، مركز تحقیقات و آموزش كشاورزی، سازمان بهزیستی ،سازمان دامپزشکی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی در حوزه استارت اپی می باشند که مطابق مصوبات، نمایندگان بخشهای ذیربط در جلسات بعدی به اعضای این کمیته اضافه خواهند گردید.

جلسه اخیر این کمیته با تمرکز بر کشاورزی هوشمند برگزار گردید و با هدف توسعه اکوسیستم نوآوری و استارت آپی در حوزه کشاورزی هوشمند به بررسی نحوه توسعه حمایت و همکاری‌های فرا بخشی در جهت ایجاد ظرفیت در این موضوع پرداخته شد و خصوص توسعه پتانسیل‌های موجود و بالقوه نمودن این ظرفیت جهت هدایت جریان استارت اپی به این زمینه با توجه به فرصت پیش رو و بازار بزرگ این امر در کشور پرداخته شد.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/Zx12