بوت کمپ آموزش SDK برگزار می شود

شرکت نرم افزار گستر زعفران با حمایت و همکاری "ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری" قصد دارد بوت کمپ آموزش SDK را برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری،بوت کمپ زعفران در راستای هدف آموزشی خود و حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری در تلاش است تا افراد را برای آموزش با برگزاری سمینار و دادن فراخوان به خود جذب کند.

این سمینار قبل از شروع کلاس ها برگزار خواهد شد و به افراد امکان ثبت نام در همان مکان و یا بعد از سمینار داده خواهد شد. افراد برای شرکت در این دوره ها کافی است توانایی کار با فوتوشاپ را داشته باشند و به طور کلی با برنامه نویسی نیز آشنا باشند.

 

زعفران کد، یک SDK  بومی است که تولید اپلیکیشن موبایل را تسهیل می بخشد و سرعت برنامه نویسی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین، به دلیل مولتی پلتفرم بودن این SDK می توانید خروجی های مختلفی نظیر اندروید، iOS و دسکتاپ داشته باشید که از استاندارد های جهانی برخوردار باشند.

 

معرفی مبانی برنامه نویسی

سر فصل ها

سر فصل هایی که در این دوره آموزش داده خواهند شد عبارتند از :

آموزش محیط ادوب انیمیت و اجرای گرافیک

انیمیشن و فریم

کلاس object و کدنویسی

راه اندازی و تست خروجی زعفران

ایجاد صفحه و تغییرات در زعفران

کدنویسی با Ide های مفید

استفاده از مهارت های زعفران کد (لیست،‌ وب سرویس، متن، عکس و پاراگراف)

زمان بندی کلاس ها

کلاس ها به دو صورت عادی و فشرده از 16 مهر ماه آماده برگزاری خواهند بود و تا 22 آبان ماه ادامه دارند. دوره های عادی به مدت ۵ هفته ( ۲ روز در هفته ) و دوره ی فشرده ۴ هفته ( جمعه ها) به طول خواهند انجامید. با توجه به اینکه فرآیند یادگیری نیازمند ۲۴ ساعت آموزش می باشد، کلاس های عادی ۳ ساعت در روز و فشرده ۶ ساعت ( دو پارت ۳ ساعته) خواهند بود. ظرفیت کلاس ها ۱۵ نفره می باشد.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/Z3u2