امروز انجام گرفت؛

بازديد دبير ستاد توسعه فناوري اطلاعات، ارتباطات و فضاي مجازي از نمايشگاه تلكام 2018

دبير ستاد توسعه فناوري اطلاعات، ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري امروز از نمايشگاه تلكام 2018 بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي ستاد توسعه فناوري اطلاعات، ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، دكتر مهدي فقيهي دبير اين ستاد امروز (شنبه 14 مهر ماه) از نوزدهمين نوزدهمين نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تلکام 2018) بازديد كرد.


شايان ذكر است دبير ستاد توسعه فناوري اطلاعات، ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در اين بازديد با حضور در غرفه‌هاي مختلف حاضر در نوزدهمين نوزدهمين نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تلکام 2018) در جريان دستاوردهای ارایه شده در نمايشگاه به ويژه در حوزه‌هاي اینترنت اشیاء، رمز ارزها و توسعه پوشش ارتباطات روستایی قرار گرفت و در خصوص اقدامات حمايتي در بخش‌هاي مختلف از سوي ستاد توسعه فناوري اطلاعات، ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، گفتگو كرد.


گفتني است نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2018) كه از چهارشنبه (11 مهرماه) كار خود را آغاز كرده بود امروز پايان خواهد يافت.

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZQNh