کسب‌وکارهای اینترنت اشیا ‌توسعه می‌یابد

بکارگیری ظرفیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یک شرکت دانش‌بنیان برای حمایت از توسعه کسب و کارهای اینترنت اشیا موضوع یک تفاهم‌نامه همکاری مشترک شد.

این تفاهم نامه بین «ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی» « شرکت لاوان پایش ونداده» به امضا رسید تا به کمک آن کسب و کارهای اینترنت اشیا در کشور توسعه یابد و زمینه برای فعالیت شرکت‌ها و فعالان این حوزه فراهم شود.

بکارگیری ظرفیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت لاوان پایش ونداده در حوزه فناوری های دیجیتالی و هوشمندسازی برای حمایت از توسعه کسب و کارهای اینترنت اشیا مهم ترین هدف امضای این تفاهم نامه است.

حمایت از شرکت لاوان در راستای توسعه شبکه ارتباطی اینترنت اشیا در گستره شهر تهران در قالب پروژه پرچمدار که از سال 98 آغاز شده است و معرفی این شرکت به عنوان اپراتور شبکه ارتباطی اینترنت اشیا به سازمان های عمومی و خصوصی همکار تعهدات ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این تفاهم‌نامه است.همچنین شرکت لاوان متعهد شده است که به استارتاپ ها و شرکت های معرفی شده توسط ستاد به مدت 12 ماه (6 ماه خدمات رایگان و 6 ماه با نرخ ترجیحی)  خدمات نامحدود  ارائه نماید.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZPDq