رونمایی از گزارش جامع سلامت دیجیتال ایران ۱۴۰۰ با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال

دکتر ملازاده در نشست رونمایی از گزارش جامع سلامت دیجیتال ایران گفت: این ستاد بار سنگینی را در حوزه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال به دوش می‌کشد...

دکتر ملازاده دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست رونمایی از گزارش جامع سلامت دیجیتال ایران گفت: این ستاد بار سنگینی را در حوزه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال به دوش می‌کشد. به همین دلیل توانستیم گستردگی حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات را تقسیم بندی کنیم.

دکتر ملازاده ایجاد فضای ورود استارتاپها به اکوسیستم سلامت دیجیتال را یکی از اهداف این ستاد معرفی کرد و آن را شرط ضروری برای توسعه این حوزه در کشور دانست. وی گفت: «همواره به این علت که مسئله سلامت، مرتبط با جان انسان هاست، رگولاتوری و تنظیم گری در حوزه سلامت دیجیتال سخت تر و حساس تر از سایر عرصه های فناوری است» همچنین با بیان اینکه این تقسیم بندی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به دو بخش اختصاص یافته است، گفت: یک دسته از این اولویت‌ها به هوش مصنوعی، بلاک چین، AR،VR، پردازش ابری و … و بخش دیگر به صنعتی سازی و هوشمندسازی تقسیم بندی شده است.

وی افزود: یکی از مسائلی که توانسته ایم رصد خوبی از فناوری داشته باشیم راجع به اکوسیستم سلامت است که می‌تواند راهنمای دانشجویان، استارت آپ، سرمایه گذاران و رسانه‌ها باشند. به همین دلیل گزارش جامع سلامت اقتصاد دیجیتال را تهیه کردیم.

کلمات کلیدی

تصاویر

حضور دکتر ملازاده در رویداد رونمایی از گزارش جامع سلامت دیجیتال ایران ۱۴۰۰ ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان حضور دکتر ملازاده در رویداد رونمایی از گزارش جامع سلامت دیجیتال ایران ۱۴۰۰ ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZCvu